Det Är Väl Det Här Som Kallas "Dal-Banan" I Livet, Hoppas Det Kommer Ett Berg Snart!

Vem är jag egentligen?
Det är ju jag som borde veta
Det är ju jag som borde känna mig bäst
Jag är ju jag

Det borde vara alla andra som inte vet vem jag är
Jag är nog en helt annan person på insidan än den som ni känner
Jag känner mig helt annorluna där
Jag känner mig inte falsk mot allmänheten
Det är inte det
Det är bara att det inte är många som vet vad jag EGENTLIGEN tycker och tänker
Jag tänker så himla mycket
Det vet jag redan
Jag vet det av mig själv och även av andra som har sagt det

Men jag kan inte göra något åt det

Ibland är det så jävla jobbigt att tänka
Man vill bara stänga av hjärnan och bara vara
Men jag kan inte tänka "äh, det är bara ta det som det kommer" eller något i den stilen
Det går inte
Det är en massa "tänk om...blablabla" och så vidare
Men det är ju rätt nödvändigt, också
Att tänka igenom saker
Nödvändigt... men även det är jobbigt
I alla fall som jag ser på det just nu
För nu är det PISS
& jag menar det
Jag kan inte leva vidare så här
Det här känns faktiskt FALSKT på ett konstigt sätt
Men jag gör det ju inte för att såra
Men jag vet att det kommer bli så i slutändan i alla fall
Jäklar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0