:c

vad är problemet?
jag mår bara dåligt av det här
du sabbar mitt liv
du vet nog inte hur mycket du skadar mig
jag tror jag ljög för dig
för du anar inte hur mycket jag tänker på dig
du är faktiskt en av de sötaste jag någonsin sett
men det spelar ingen roll
sättet du ignorerar mig på gör att jag bara vill försvinna
jag trodde vi hade kommit närmare varandra
att vi blivit kompisar
men orden du sa
visar att du bara ljugit
hela tiden
eller har jag gjort något?
vad, vet jag inte isåfall
vill prata med dig igen
så som vi gjorde förut
jag mår bra av det
du verkade så snäll
snäll...
men eftersom du inte svarar
du svarar aldrig längre
det gör att vi inte kan komma närmare varandra
att vi inte kan prata om det
du kan inte skylla på att du är blyg längre
inte på batteriet på din mobil
inte på nånting
du har tagit ditt beslut
men när ska du inse att det var fel
jag tror inte att du kommer förstå
vill ignorera dig
men jag kan inte
vill försöka få dig att prata
men allt har varit förjäves
du pratar lika mycket som dammråttan under sängen
vilket är äckligt, falskt och otroligt ... äh, jag vet inte ;{

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0