Jag är glad, right?

Jag vill inte bry mig, jag orkar inte bry mig.
Jag håller på att bli galen av det här.
Du
gör mig galen.

Jag förstår inte.

Måste glömma det här.

Glömma, glömma, glömma.

Dagens låt

Jag är så less lillasyster, kom å krama mig.
Jag är så less lillasyster, kom å krama mig.
Kommer du ihåg när jag var så där okrossbar.
Se på mig nu, kall och ledsen, krama mig hårt inatt.
Krama mig hårt inatt.

Allting jag tog mig för.
Jag såg en film om en taxichaufför.
Allting jag tog mig för.
Jag drack sprit med en engelsk charmör.
Allting jag tog mig för.

Jag är så less lillasyster, kom å krama mig.
Jag är så less lillasyster, kom å krama mig.
Kommer du ihåg när jag var så där okrossbar.
Se på mig nu, kall och ledsen, krama mig hårt inatt.
Krama mig hårt inatt.

Lerkruka - Lillasyster


V
arför vänder jag mig till bloggen när jag blir så här förvirrad?

Helt gaaaalet!

M
en jag har bestämt mig för att inte deppa, nej för fan, JAG SKA INTE DEPPA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0