Första augusti tjugohundraelva

Igårkväll märkte jag för andra gången den här sommaren hur jäkla mörkt det har börjat bli nu på kvällarna. Även om jag inte vill acceptera tanken så är det verkligen snart skolstart och höst. Sommarlovet har gått suuuuupersnabbt och jag börjar skolan om sexton dagar! Usch usch usch! Även fast det säkert kommer bli jättekul att börja gymnasiet och träffa en massa nya människor så ser jag inte direkt fram emot det nu. Jag vill hinna göra fler saker i sommar som ännu är ogjorda och ja....... sommaren är så skön! Aja, det kommer väl fler antar jag. Nu ska jag försöka pallra mig upp ur sängen och sen kommer ju min älskling också!
Pusss hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0