Nedräkningen börjar här och nu.

Hejhej!
Den här sommaren har bara ruuuuusat i väg för mig, känns som att det enda jag gjort är att jobba. Jag och Linnea gjorde en "att göra-lista" i början av sommaren med allt vi ville hinna göra innan sommaren var slut, det gick ju sådär med den... I alla fall... jag börjar skolan om sex dagar nu, lääääskigt! Hehe, aja, det blir nog bra, fast jag kommer vara skiiitnervös första dagen! :)

Idag blir det bara att ta det lugnt, kanske dra ut till havet med familjen och så, och sen har jag också lovat Hampus att kolla på Fast & furious-filmerna (nej, jag har aldrig sett dem, hehe), så det är väl ungefär min dag. Har även fått ett vääääldigt shoppingsug, kollade lite kläder på nätet igår, kom fram till att det var över 4000 kr, heheheh, kul ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0