Ny termin, ny skola, ny färg, ny svit... en massa nytt helt enkelt!

Halli hallå! 

Nu har det kört igång igen, skolan å det. Orkar egentligen inte tänka påre, så den kommentaren får räcka angående det. Har blivit sjuuuuuk också, feber å sånt... usch usch!

Imorgon är det två månader med Hampus. Det känns som tiden börjat snigla nu bara för att skolan har börjat, istället för att allt går hyper som det gjorde medan det fortfarande var FINT VÄDER åsåntdär! hehu
Vettefan va ja ska skriva om, känner mig så jäkla nere på nå jävla sätt, är trött, på dåligt humör, ja, typ allt. Kom på att jag kan visa lite skumma bilder från när jag höll på att flytta till pappa från mamma i samband med skolstarten. Eller ah, skumma å skumma, kan rättare sagt säga att det var myyyyycket grejer jag samlade på mig å som jag packade ner i sopsäckar, påsar, sportbagar, väskor... hahaha, var rätt weird känsla att bara säga hejdå till huset som man bott i i lite mer än halva sitt liv. Men ja, någon gång måste det vara den första!
Orkar ärligt talat inte skriva mer nu, jag har plugg och en förkylning jag måste ge lite uppmärksamhet & ja, så är det med det!
PUSSAR Å KRAMAR! ♥

Här är nya hårfärgen också! + lite nya smycken jag köpt,
blev såååå kär vid första ögonkastet! tihihihihiihihihihihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0