Saker jag och Linnéa hade tänkt göra i sommar!

  • Åka & tälta

  • Picknick vid havet

  • Husvagnen

  • Baka

  • Äta jordgubbar

  • Gudinge 

  • Utforska sthlm

  • Gröna Lund

  • "Halv åtta hos mig" 

  • Natt-(naken) bada

  • Stolt & nykter

  • Konsert

  • Bada när det regnar

  • Åka båt

  • Taket!!!

  • Linnéas altan

  • Döda-flest-mygg-tävling

  • Sola

  • Köpa nya bikinisar

  • Spadag

  • Vara vaken en hel natt

  • Rockband-kväll

  • Tjejkväll

  • Lvl 60 på totally spies

  • Totally Spies-kväll

  • Som på sista april typ ;)


    10/26
Kände mig lite besviken idag när jag hittade den här lappen i ett av mina block. Känns som om jag å Linnéa inte hunnit mycket alls av det där i sommar. Faaaast, jag ska inte klaga... mycket annat har hänt i sommar som man aldrig kunnat drömma om, enligt mig i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0