My Weekend

Helt sjuuuukt trött idag.
Har ingen ork i kroppen å har ont i huvudet.
Är sjukt sugen på socker men vill helst av allt sova...
Men det går ju inte, då blir det ju heeelkonstigt!
.
I fredags åkte jag hem till mamma och kom hem till pappa igen imorse.
Igår var jag ute och fotade en stor del av dagen ute vid havet och sen på kvällen lagade jag goood mat (pasta & kyckling/curry-sås à la Elin) och bara chiiiillade. Badade, lekte med iPaden, myste under täcket, osv osv...
.
Jag saknar min synt som är lite småkonstig och som för tillfället är hemma hos mammi.. min gitarr e dum, för jag gillar inte barréackord, så det så! :'(
.
Jaja, bilderna från igår kommer nog så småningom upp å!
Pussiiis & ha en trevlig andra advent ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0