2 underbara artister

Pepprar lite nu så att jag kompenserar med de dagar som jag inte kommer lägga upp här framöver, hihi! 


Två stycken tjejer som verkligen regerar & dessutom kommer från Sverige är just nu:


♦  Annika Norlin, som sjunger i bandet Säkert!





I och med hennes riktigt speciella sätt att sjunga på och hennes otroligt coola stil så är hon absolut värd en förstaplats hos mig. 

Lyssna gärna på låten Isarna, som är en av hennes bästa, enligt mig. 

HTTP-link to Spotify: Säkert – Isarna





♦  Laleh, artist sedan 2005.




Detta är en artist som jag alltid gillat, så hon är en klar tvåa för mig. Jag älskar hennes lite hesa röst som verkligen berör en intill benstommen. Det var ju otroligt kul att hon var med i Så mycket bättre också, då hon fick stå i rampljuset lite. Tycker nämligen hon förtjänar mer av sådant än vad hon faktiskt fått tidigare, i och med att hon är så pass bra! 


Den låt som hon slog igenom med, i alla fall för mig, var Live tomorrow. bra! 

HTTP-link to Spotify: Laleh – Live Tomorrow





Sorry till er som inte har spotify men jag hittade ingen bra version på youtube så ni får gärna leta runt litegrann själva!



Jag vet inte, tycker ni att det är intressant med lite annorlunda musiktips och sådär? Det är så svårt för mig att veta, då jag vet att jag inte har den mest "normala" musiksmak om man säger så... 

Jaja, hoppas ni lyssnar och njuter nu, för det gör jag!
Hihi, pusss

Kommentarer
Postat av: Allis

LALEH! LALEH! LALEH!

2011-12-28 @ 22:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0