FILMTAJM

TUDILUU!  


Är ju hemma idag ja... inte så kul!
Blir lite film nu i alla fall (kolla på bilden) & antagligen lite glass snart om jag känner mig själv rätt. 

(Saving private ryan
Den sägs vara väldigt bra.. så vi får väl se vad jaaag tycker om sisådär några timmar!

Känner mig så gott som tvingad till att kolla på den nu eftersom att jag lånat den av en fin liten vän för typ några månader sen och som typ vägrar ta tillbaka den förrän jag kollat sååååå... ah!

Fast egentligen äre bara bra att han tvingar mig, för jag gillar att titta på film, men jag tillåter mig typ aldrig att göra det, då jag hela tiden har en massa annat att göra, å ah, jag inbillar mig att det tar för mycket av min dyrbara tid helt enkelt... mja, nå´t i den stilen! Passar ju bra idag i alla fall, eftersom att jag inte har något annat för mä! 

PUSS HAAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0