God morgon

Shit, va sur jag blev nu. Allt text jag skrivit försvann bara, suuuurt!

Aja, god morgon mina morgonfräscha bloggläsare! :)
Idag är det en ny dag igen, jag vaknade för ungefär en timme sen, men ligger fortfarande kvar i sängen och myyyser! Det är skönt med sådana dagar när man verkligen njuter av varje ögonblick man får ligga kvar i den varma sängen och bara vara. Sådana lovdagar gillar jag, för visst, det finns sådana dagar när jag har lov när jag bara går omkring och inte gör någonting och helt plötsligt är det kväll igen och så har en hel dag blivit bortkastad. Sådant är verkligen inte kul, för på lovet ska man passa på att göra saker som man verkligen tycker är kul och sådant som man aldrig hinner göra annars.

Jag kan i alla fall känna att jag gör någonting vettigt under mitt sportlov eftersom jag faktiskt ska måla i mitt rum (& även tejpa eftersom jag aldrig gjorde det igår, så slö som jag är). Sen så får jag hoppas på att även Amanda dyker upp, vore så underbart trevligt, tihiii! Jaja, nu borde jag kila upp och göra det jag ska så att det kan bli något av den här dagen!


PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0