Sista dagen på lovet - en liten uppdatering.

Hej igen allihopa!
Hemkommen nu från ett underbart stockholm!
Det har varit jäääättetrevligt under den här helgen och jag ångrar absolut ingenting!
Har inhandlat tyg så att jag kan sy lite och så, och även lite andra småsaker så som en skål, choklad, ett par väääldigt för små strumpbyxor... och ja, framför allt har jag haft ett jättetrevligt sällskap, och det är det som gör allt!!!
Idag var jag även hemma hos farmor och farfar, farfar har precis fyllt år så vi var och firade honom. Jättegod mat och hur mysigt som helst! Jag älskar att träffa min underbara släkt, ett stort + från min sida!
Nu börjar skolan igen, på både gott och ont. Jag har i alla fall gjort mitt gymnasieval nu, det känns super och det är ju verkligen skönt det, den känslan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0