Sportlovets första dag!

Heeej allihopa! :)
Idag gick jag upp halv tio för LH skulle åka hem idag, buhuu :(
Synd att jag inte träffar henne oftare, jag gillar henne ja, lite spontan och halvcrazy och en bra tjej att prata med!
Färgade hennes hår igårkväll, svaaart & rött, blev mumsigt fint! Skulle egentligen också färgat håret men mamma tyckte inte att det var någon bra idé just då för jag har en massa jäkla allergiutslag av nånting, vettesjutton från vad, men ah, då kanske min kropp behöver vila lite från en massa kemikalier och grejer!
Men färgning skare bli, kanske idag, kanske imorn, yeahyeah!
Nu när det har blivit lov på riktigt har jag lust att vara kreativ, jag är sugen på att göra något, men jag vet inte vad än... kanske måla om mitt rum... IGÅR VA JAG I ALLA FALL UTE PÅ EN 3 KM PROMMENAD MED LINNEA OCH SEN SPRANG VI 1 KM, FETT DUKTIGA VI ÄR!
Sen ska jag träffa Emma och Amanda någon dag och sen bär det iväg till sthlm, till Allan och CO :D
Fett!
Aja, nu ska jag inte fördriva tiden något mer här, kanske blir liiiite totally spies-spelande, men sen så... ja, sen... får vi se vare blir ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0