Hemmafixarn (;

Hej igen! :)
Fan va duktig jag är, har ju blivit aktiv på bloggen ju!
.
Idag har jag fixat i ordning så att jag kan måla om haaalva mitt rum imorgon. Har även färgat håret svaaart nu, det blev inte så mycket rött, men det är chill (bilder kommer här nere också)! Sitter här och lyssnar på min myslista på spotify, är så jäkla trött så det är så skönt med lite lugn musik, så här på kvällskanten! Borde egentligen tejpa runt kanterna på väggarna, men jag orkar inte... får se om det blir av lite senare. Hehe, en sak som är sååååå typiskt Elin är att typ aldrig gå å lägga sig, även fast hon är superdupertrött! Hon sitter där i timtal och gör noll vettiga saker istället för att sova som är sååå skönt när man väl gör det (som allra mest på morgonen när väckarklockan ringer, en helt vanlig dag).
.
Imorgon kanske Amanda kommer hit. Egentligen skulle Emma också komma, men det gick inte för henne och vi hittade ingen annan passande dag heller så det får bli av någon annan gång, kanske nästa vecka? Vi har nämligen lite plaaaaans for the summer, hihihi, det är en liten hemlis så jag tänker hålla munnen stängd! :)
.
För övrigt saknar jag Linnea nu, så här några dagar efter att hon åkt iväg till fjällen! Det är ju tuuuur för henne & allmänheten att hon kommer hem snart!
.
Aja, nu ska jag fortsätta kolla på kläder som jag ska beställa! Fick ju en ny anledning nu när jag ska beställa några jeans som inte fanns på lager förra gången jag beställde. Jag älskar låga priser, bara så ni veeeet!
.
.
PUSS ♥


Juste, här är bilderna också!


Jobbar duktigt här ja! Haha, dessvärre bjuder jag inte på min fina min!



And heeeere is my blaaack hair! Ni är nog ovana med att se mig utan smink, men man är ju naturligt vacker så det kan ju inte göra så mycket! Haha ;)



HEEEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0