Vem kom på det där med tiden?

Heeeeey, det känns som att det var evigheter sedan jag skrev här sist.
Tiden går så himla snabbt och om jag ska vara ärlig har jag liksom inte hunnit kika in här någonting!
Nu har jag i alla fall designat om min blogg & med ett gott resultat dessutom.
Men nu är det inte långt kvar tills jag har gått ut grundskolan... känns lite weird.
Nu börjar allting om på nytt, man träffar nya människor och måste helt enkelt börja om på nytt!
Det är som att börja på dagis, fast med liiiite mer erfarenhet på nacken, hehe.
Jag har i alla fall bestämt mig för att gå journalistik med multikompetens.
Det känns som att det kommer kunna passa mig. Jag gillar ju att skriva och så där.
Det enda jag i princip funderar över är om jag kommer palla att plugga en massa, men det får lov att gå.
Hade nog egentligen velat ta något som var yrkesförberedande, men det är inga program där som intresserar mig.
Det är ett nytt år nu också, 2011. I slutet av förra året träffade jag Allan ganska mycket och vi firade också nyår tillsammans, plus Linnea, Olle, Sara och Emma Kj. Snart har vi friluftsdag i skolan och då ska jag, Linnea och Amanda åka snowboard!!! Haha, det kommer ju gå braaaaaaaa............. ingen av oss har åkt förut så... ja, det ska bli spännande!
Idag är det i alla fall lördag och jag är social som sitter här framför datorn. Nej men jag är ärligt talat jäääättetrött och ah, det är ju kul. Egentligen borde jag väl gå och sova, men sådant fattar inte jag. Kan sitta uppe och göra ingenting bara för att... that's so weird.
Juste, kom på att vi precis har börjat med nationella proven nu! KUUUUL!
Har i alla fall klarat av den muntliga engelskan, och det känns mer än bra eftersom mina nerver är... nervösa? HAH!
Håller på att skriva en tidning på svenskan också... och nu slog klockan över till 00:01 bara för att jag tänkte skriva att klockan var 00:00, men ah... att skriva en tidning är askul! Vi håller på att skriva om åsikter och om hur ungdomars liv är idag i samhället, både när man kollar i skolan och i övrigt. Lite om skönhetsideal, stressen inför gymnasievalet, killar och tjejer, musik... ja, you name it!
AJA, vet inte vad jag ska skriva mer. Nu känner jag i alla fall inte att det var hundra år sen jag skrev sist, mohaha!
BYYYYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0