Sommarlov!

Hejhej!
Nu är det äntligen sommarlov och det är jag väldigt glad för! Det känns som om jag har väntat i evigheter och det känns verkligen skönt med tanke på hur mycket jag slitit de senaste månaderna. Jag var helt slutkörd när alla läxor, prov och uppsatser äntligen var slut. Jag förtjänade detta mer än väl! Nu har jag ungefär en och en halv vecka kvar tills jag ska börja jobba i caféet, känns både bra och dåligt. Jag vill ha pengar, men jag vill också bara ta det lugnt och vara lat, mohaha! :) Orkar inte göra någon update, det har hänt saker och det kommer hända saker, skitkul, ja. Heheheheh, jag är trött nu och vill sova, sängen roooooopar på mig! Lite läskigt kanske, but I like it!
Kram på er allihop, ha ett trevligt sommarlov/semester, eller va ni nu har, så får vi se när jag dyker upp här igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0