VD - bästa serien just nu!

Heeey guys, måste nog säga att jag har blivit lite beroende av Vampire diaries, kan ju inte få nog av det såååå? ;)
& nu måste jag vänta på nästa avsnitt till den 7 APRIL!!!!!!!!!!!!!!!
GAAAH, klarar inte av det, buhuuuu :(
Han som spelar Damon Salvatore är bara såååå schnyyygggg, kan nog säga att jag är lite småkär i honom. Eheheh, en stor underdrift! Men han är ju såååå mycket mer mysig och charmig än sin lilla bror Stephen! Gaaash, ingen mystik där inte, jäkla stela saaaaak :O
HAHAH okey, jag börjar TILL OCH MED bli för mycket för mig själv & då är det illa!
Aja som ni vill, nu ska jag sitta och deppa för att jag aldrig kommer att få träffa den lilla snygga saken, see ya guys! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0