Allt händer samtidigt, känns det som.

Grundskolan börjar dra sig mot sitt slut, vilket är så skönt. Jag har gått runt och varit jätteglad och lycklig och verkligen känt att nu är sommaren snart här och då får jag bara slappna av och ha det skoj. Men så blir Marwin, min älskade lilla katt sjuk och orkar helt plötsligt inte göra någonting. Så idag fick mamma åka in med honom till veterinären och avliva honom, vilket känns jätte jobbigt. Han har varit min lilla gullekatt sedan många år tillbaka... vi har i alla fall nyss begravt honom på våran äng och gjort ett kors och sådant, ja, lagt blommor och så där. Trodde aldrig att jag skulle sluta gråta... känns med ens inte alls som en lika lycklig start på sommaren, men det är tur att jag har mina älskade vänner som lättar upp stämningen.


Jag och Olle sov hos Linnea, i hennes husvagn i natt. Det var jättemysigt, men runt 3-4 vaknade vi av att det störtregnade och smattrade febrilt mot husvagnstaket, så det tog ett tag innan man kunde somna om. Men just det gjorde nästan att det bara blev mysigare.
Jag orkar inte skriva så mycket mer nu, har helt slut på energi och vill bara sova nu.
Så hejdå guuuys (alltså flickor) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0