Godnatt allihopa!

Gud va skönt! Blogg.se-appen på min iPad har inte fungerat för mig förut, har inte kunnat logga in... men nu provade jag att byta lösenord & nu så, nu går det helt utmärkt!
tta betyder att jag kommer kunna börja blogga mera, då jag har med iPaden till skolan och så! Hihi, happy happy!
Åsså blev det inte så nu då... märkte när jag skulle publicera inlägget att det inte alls fungerade. Vad är det för feeel på MIN app? Det fungerar ju på andras hur bra som helstar annars varit lite extra glad idag & igår då jag både möblerat om och fixat till i mitt rum (satt upp lite tavlor, etc) och även gjort lite julmysigt, så nu är det så fiiiint, ihiii
Puss på er allihopa & hoppas att ni har haft en bra första advent!
Gud va skönt! Blogg.se-appen på min iPad har inte fungerat för mig förut, har inte kunnat logga in... men nu provade jag att byta lösenord & nu så, nu går det helt utmärkt! 

Detta betyder att jag kommer kunna börja blogga mera, då jag har med iPaden till skolan och så! Hihi, happy happy!
Åsså blev det inte så, då jag märkte när jag skulle publicera detta inlägg att det inte fungerar... kul, verkligen skitkul... förstår inte vad det är för fel på just miiin app! För andra fungerar det ju skitbra.. aja, vi får väl se vad som händer, har skickat nån sån där felrapportgrej till kundservice-grejen, så det är bara å vänta å se!

Har annars varit lite extra glad igår och idag då jag både möblerat om och fixat till i mitt rum (satt upp lite tavlor, etc) och även gjort lite julmysigt, så nu är det så fiiiint, ihiii! 

Puss på er allihopa & hoppas att ni har haft en bra första advent! ♥
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0