Kul morgon...

Dagen började skit. Verkligen. Jag försov mig först och främst, vaknade till när klockan var 06.26 och jag brukar dra hemifrån runt 06.55... Så det var ju awesome, bara proppa i sig frukost å fixa sig lite! När jag väl skulle ibäg trodde jag att jag låg rätt bra till i tidsplaneringen men när jag tagit på mig skorna och står i hallen så märker jag att klockan är 07.02 och mitt tåg går 07.05. Så jag ruschar iväg till cykeln och trampar som en galning, och precis när jag kommer upp på perrongen...åker tåget. Kul. Sen är det ju 10 gånger roligare eftersom vi ska ha nationella prov på morgonen så jag kommer antagligen komma lite försent till det. Jävla skit.

Ja, så nu sitter jag här i hallen, på "jättebra" humör, och bara väntar på att kunna cykla iväg igen, till nästa tåg som jag hoppas att jag hinner med den här gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0