Nytt objektiv & närbildlinser

Idag har det varit en sådan där tröttisdag när jag först var jätteglad som sedan gick över i jätteledsen och nu är jag sådär ickehärligt seg och trött och blä. Men, jag överlever! 

Något roligt är i alla fall att jag nu fått hem lite härliga prylar som jag beställt! Jag hade nämligen beställt ett teleobjektiv på 70-300mm & sedan ett set med 3 härliga närbildslinser. Så jag hämtade ut det igår efter att jag hade varit på ålandsbåten och gick sedan direkt ut och fotade med dem när jag kom hem. Idag har jag också fotat och snart kommer ni få se lite resultat från det. Kanske även lite från igår, och om ni är intresserade lite jämförelsebilder, hur det blir utan vs. med närbildslinserna.


Det jag knäppt idag är med närbildslinserna. Jag skriver under med just vilka, etc. 



Canon EF 50mm f/1.4 + Närbildslins +1


Canon EF 50mm f/1.4 + Närbildslins +1


Canon EF 50mm f/1.4 + Närbildslins +4


Canon EF 50mm f/1.4 + Närbildslins +4


Canon EF 50mm f/1.4 + Närbildslins +4


Canon EF 50mm f/1.4 + Närbildslins +4


Canon EF 50mm f/1.4 + Närbildslins +4


Canon EF 50mm f/1.4 + Närbildslins +4


Canon EF 50mm f/1.4 + Närbildslins +4


Canon EF 50mm f/1.4 + Närbildslins +4


Canon EF 50mm f/1.4 + Närbildslins +4




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0