Finfina muggar!

Det är inte ofta, men det händer då och då, att jag får ett köpbegär. Idag är en sådan dag. Jag såg en kopp på Indiska som gjorde att jag ba: "mmm, ge mig!". Så nu måste jag typ bara gå tillbaka dit för att köpa den innan den försvinner. Det är inte så konstigt att jag gillar den egentligen, då jag förut köpt ett långt fat därifrån som tillhör samma serie.

Är den inte jättesnygg så säg? (Se bild 1)
Sen hittade jag en annan jättehäftig mugg (bild 2) som jag nu överväger att köpa... Älskar muggar som är lite annorlunda och som inte bara är helt normala, enfärgade. Även om det finns sådana muggar som kan vara väldigt snygga också.

Båda muggarna är självklart från älskvärda Indiska! Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0