Jag ä inte bitter!

Snö, snö & återigen snö... men jag ä inte bitter! Haha... visst kan det bli jobbigt när tågen är försenade, & visst kan det vara jobbigt att stå och frysa & visst kan det vara förj*vligt att...... nej då. Jag bor faktiskt i Sverige & med vår regering som inte vill satsa på kollektivtrafiken så kan man inte begära så mycket mer än detta. Dessutom tycker faktiskt jag att det är JÄTTEMYSIGT med snö, så vafan, jag ska passa på att njuta medan det är vinter, med julen som snart är här och med en härlig julledighet som nalkas... några minusgrader kan man väl faktiskt tåla! 








Snöiga bilder från i söndags förmiddag, när vädret fortfarande var i balans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0