Jag liknar Hanna Ardéhn?

Är det någon av er som kollar på svt-serien 30 grader i februari? Jag har endast sett ett avsnitt men det verkade faktiskt ganska roligt. Någon som tittar på det är mamma och även min faster visade det sig.

Under lovet när jag var hemma hos mamma berättade hon om serien och påpekade att den var riktigt bra, hon sade även att det fanns en karaktär i den som liknade mig väldigt mycket, både till sättet, att hon var väldigt omtänksam och brydde sig om sin mamma väldigt mycket, men även till utseendet. När det sedan blev måndag och klockan blev nio valde jag att kolla på den med henne och resten av mamma-familjen. När jag såg karaktären var jag lite skeptisk, hur kunde hon tänka på mig när hon såg henne?

Jag tänkte inte så mycket mer på det och levde vidare som vanligt. När lördagen kom åkte jag, pappa och Ralle ner till Stockholmssläkten. Vi åt och hade det trevligt och plötsligt började vi prata om program som går på tvn just nu. Min faster frågar om vi sett 30 grader i februari och jag tror att alla skakade på huvudet, förutom jag som sa att jag hade sett ett avsnitt bara. Sedan säger hon det, hon med, att jag är lik en av skådespelarna i serien. Jag tror knappt mina öron, en till som tycker det?!? Jag blev helt enkelt jätteförvånad, inte glad eller sur eller någonting så'nt, bara förvånad. Jag har aldrig blivit jämförd med någon skådespelare någon gång och på ett sätt tycker jag att det är bra, men att nu två stycken som knappast hade diskuterat detta med varandra sa samma sak om mig och den karaktären, det trodde jag aldrig.

Idag när serien gick på tvn och pappa zappade förbi den mindes han att de hade nämnt det där så han väntar för att se om han kan gissa vem det är. Tror ni inte att han ser det på en gång när hon kommer in i bild?

Haha, tycker det är lite kul ja. Jag tycker inte vi är lika. Kanske liiite om man tänker på när jag hade kortare hår, men de pratar om att det är vissa drag i ansiktet som gör det å, och det förstår jag då rakt inte!

Jaja, det var ju trevligt att få höra detta, det är ju inte direkt som att jag blir jämförd med en häxa om man säger så!

Vad tycker ni? Är jag verkligen lik henne? Kan vara svårt att döma genom bilderna på google eller den som jag lägger upp här längre ner, men jaja, ni får väl kolla på serien annars om ni är intresserade! ;)

Puss hej!

 

 


Kommentarer
Postat av: carro

haha ja absolut lik varandra! :o

2012-02-29 @ 18:30:37
URL: http://yomacaflobow.blogg.se/
Postat av: älskar hästar

ja du e faktiskt ganska lik henne måste jag säga!

2012-04-10 @ 18:12:29
Postat av: Gurkan

Du har najsigare tuttar tycker jag. Kram

2012-05-26 @ 13:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0