Lugn & superglad!

Hej på er!

Den här veckan har både börjat och kommer att bli sååå bra! Jag älskar vårt schema för den här veckan, en massa specialgrejer som gör att vi både börjar senare och slutar tidigare, och imorgon, imorgon är jag LEDIG! Det känns helt underbart och dessutom har vi fortfarande knappt några läxor, och de vi faktiskt har ligger jag bra till med. Åååh det är så skönt att slippa oroa sig över läxor och bara slappna av såhär i början efter lovet!

Det vi skulle göra för att få vara lediga imorgon var en historialäxa och den har jag precis gjort färdigt. När jag ändå var i farten tog jag fram matteinlämningsuppgiften och gjorde lite på den. Det känns så bra att jag snart är klar för den ska in om två veckor.

& om exakt en vecka nu så är det Rise Against-konserten & då får jag äntligen vara med min älskade Linnea igen! Hur nice är inte det?!?!?

Imorgon blir det att dra ner till Uppsala å bara chilla!

Shiit, jag är på hur bra humör som helst just nu!

Hihi, puss & godnatt på er! <3

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

älskar dig gmn! <3

2012-02-28 @ 22:25:57
URL: http://liinneax.devote.se/
Postat av: Elin

Love u too darling! <3

2012-02-28 @ 22:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0