Pluggeri & magont!

Hallihallå allihopa!

Jag är fett glad, det gick jättebra med både spanska- och franskaläxan idag och även matteprovet! Woho, creds till mig och mitt kämpande!

Nu väntar historiauppsatsen som ska vara inne imorgon. Dessvärre har jag jätteont i magen. Jag är ganska säker på att det kan ha att göra med att jag provade att dricka vanlig mjölk idag, det var inte bra. Jag trodde att det kanske skulle fungera, att jag kanske bara inbillat mig att jag får ont i magen av det, men så var det nog inte nej. Ajajaj. 


Usch.. tiden bara rusar iväg. Måste. Plugga. Och klockan är snart tio... Fan.




Så här mycket älskar jag att plugga. Mm. Såååå härligt asså. Ömm. Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0