Snart lov!

Woho, snart är det sportlov allihopa! Bara en liten dag kvar (för oss som bor i uppsala län då...)! Det ska bli sååå skönt och jag behöver verkligen vila ut mig. Jag har pluggat rumpan av mig i flera veckor nu och på slutet så var jag så trött på allting att jag var nära på att ge upp och skita i allt. Det gillas inte. Så nu ska jag ägna en massa tid åt mig själv bara. Är i alla fall väldigt stolt över mig själv att jag kämpade in i det sista i alla fall! 

Jag har inte hunnit ladda upp några av de där bilderna jag pratade om förut (förutom på min sötiskatt), vilket kanske är förståeligt, men jag ska försöka fixa det så snart som möjligt, och nu på lovet så ska jag försöka blogga som bara den! Hihi.
Men ni får ha det så bra så länge! 
Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0