Sportlovstiden är inne!

Mycket bilder har kommit upp på bloggen nu. Jag har äntligen tagit mig tid till att fixa det, för nu är det looov! Woho! Det är verkligen jätteskönt. Har inget speciellt planerat förutom lite småsaker som att jag vill umgås mycket med familjen, slappa, fota, rita, blogga lite extra, kolla på en massa Vampire Diaries & Gossip Girl, etc. Alla vänner åker bort nu på lovet känns det som, men jag får försöka överleva ändå!

Ha ett underbart härligt lov nu alla ni från Uppsala län, & ni andra, ni får ha en himla trevlig helg och fortsätta kämpa på som vanligt sen när den nya veckan kommer, höhö! 

Nu säger en halvförkyld Elin godnatt & sov så gott! 
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0