Awesome series.

Shit, Vampire Diaries är såå bra! Jag älskar verkligen den serien. Den har typ allt. & nu har den börjat igen efter sitt uppehåll, happyhappyhappy! Så nu väntar jag bara på att nästa avsnitt ska komma ut så att jag kan kolla mera! Längtar redan. Vill se meeeeer!




För att fylla ut tomrummet av de saknade avsnitten så har jag börjat kolla på Gossip Girl igen. Har verkligen saknat den serien. Förut när den gick på tvn så missade jag alltid avsnitt då och då och tillslut hade jag verkligen ingen koll längre så nu har jag tänkt ta igen allt jag missat, wohoo! 




Borde egentligen gå och sova. Jag har lovat mig själv att vända om dygnet igen nu till skolan börjar så att jag verkligen kan somna dagen innan. Men det är ju så bra, Gossip Girl, så jag tror nog ändå jag kollar några avsnitt till...

Gaaash vad jag hatar att jag gör så här, men jag vill ju seeee.....................




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0