Barnslig i sinnet

Haha helt galet hur galen jag är i barnfilmer. Haha, just loooove some of them. Humorn är helt älskvärd & sådan humor finns riktigt inte i så många vuxenfilmer liksom. Antingen är det deckare, som jag i och för sig gillar, eller så är det meningslösa amerikanska filmer som bara går ut på att förstöra för varandra. Haha, ja vet, det är lite grovkategoriserat, men lite så äre ju faktiskt. 


Men dessa barnfilmer har något litet extra tycker jag, vet inte hur många gånger jag har kollat på dem, sååå bra!

  • Madagaskar

  • Hitta Nemo

  • Paul

  • Dumma mej


Jaja, nu ska jag kollar på madagaskar med lillebrorsan, haha. Ha en bra lööördag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0