Chillmode - ON

Hemma nu efter en kanonhelg hos Robin! Ska bara ligga och såsa hela kvällen efter att ha ätit potatisgratäng, fläskkotlett (eller vad det nu är) rattatouille & kantarellsås! Mumma? Yes, very tasty mama!
Ska nog titta på en massaa film eller nån av mina serier, spela temple run (som är min nya drog på ipaden) & även längta maaaassaaaa efter mitt objektiv som jag har beställt. Fan vad jag ska foooootaaaaaa! Häppyfejs.
Jaja, bye bitches! 

Ps. Juste! Imorn eller när det nu är så börjar ju Vampire diaries igen, LYCKA!?!? Ds.

Ps2. Fattar verkligen inte de som typ svälter sig själva medvetet. Mat är typ det godaste som finns! Om det är god mat äter jag till och med det hellre än godsaker. Mummis! Ds2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0