Skön känsla att inte skjuta upp

Sååå skönt. För ett par dagar sedan hade jag lite ångest för att vi hade fått en stor hööög med uppgifter i skolan (uppsatser & läxor, etc.). Det jobbigaste var väl den historiauppsats jag skulle skriva. Men igår, tror jag faktiskt att jag lyckades skriva klart den, i alla fall till största del, vilket var en gryyym lättnad. 

Det är en skön känsla asså. När man känner att man gjort något riktigt bra och sen belöna sig själv efteråt och bara njuta... Jag har verkligen försökt att börja att göra alla läxor på en gång istället för att skjuta upp dem, vilket är grymt mycket skönare, tipsar tipsar!



Så nu är jag faktiskt värd en chillirillii helg med bara massa roligheter, faktiskt! :)

Har lust att dra någonstans imorn, bara varsomhelst där det är fint att fota, något tips till lilla mig? 





Puss hej leverpastej ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0