Vad är rätt?

Jag läste en blogg idag. En fullständigt meningslös blogg med en massa jäkla bullshit bara (ursäkta språket)! Jag kände att jag blev lite provocerad av all den skit hon försökte proppa i mig, ser att det är massor av kommentarer till varje inlägg och kollar runt lite på dem. Ser hur majoriteten av inläggen är rent av hatiska. Fula och råa ord och påhopp mot bloggerskan... & det är då jag börjar fundera. Om man nu tycker att det är så taskigt av henne att säga sådana där saker i bloggen, varför sjunka till hennes nivå då och börja tjafsa och slösa en massa onödig tid och energi själva för? Jag förstår inte riktigt poängen med att skriva saker som "jävla fitta, du är helt dum i huvudet och ful som stryk" och sedan tro att det blir bättre. Vad gör det för skillnad egentligen? Jag tycker bara att det är sjuukt taskigt. Grejen är att det känns som att väldigt många drar sig till sådana här bloggerskor som bara provocerar bara för att vara taskiga mot dem tillbaka. Förstår verkligen inte ibland.
& kom ihåg - om ni verkligen vill få folk att sluta hålla på att fjompa sig, så ignorera dem istället. För ni vet, utan er så skulle de inte ha någon motivation att fortsätta. Utan läsare - inte kul att blogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0