Vill ha & har nu, haha.

Jag vill ha en jumpsuit :( 
Äre någon som har lust att skänka en liten slant till en liten fattiglapp som mig? Eller ah, jag vill ju köpa en ny hårddisk också så jag troooor jag ska prioritera det istället... men ändå, I want it and I can only pick one of them! :( 


Juste, har ju fått mitt nya objektiv nu också, så det är det jag använt när jag var i Stockholm (en Canon EF 50mm f/1,4). Blir kanonbilder tycker jag, men det är väldigt ovant för mig som är van vid att kunna zooma & ibland vill man verkligen kunna zooma ut när man inte kan backa till det läge man vill komma till, om ni förstår hur jag menar, så det är lite jobbigt. Men man vänjer sig :)


Jaja, nu ska jag prova göra en rörlig gif-bild, vi får se hur det går, haha!


Puss på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0