Glassigt!



Smakade äntligen den här godingen i helgen! Ville återuppliva lite gamla minnen från när jag var liten. Minns nämligen att det fanns en liknande då som jag bland annat åt på Kanarieöarna och som jag riktigt avgudade!

Dock smakade kulorna inte så mycket och jag råkade läsa på innehållsförteckningen att den innehåller fenylalanin, vilket kan vara skadligt i för stora mängder, så jag blev lite.. hm, ja, jag kände lite avsmak för glassen sen helt enkelt. Fy, jag borde inte bry mig så mycket om sådant där, men jag kan verkligen inte låta bli att bli lite smått äcklad av alla tillsatser som finns i princip allting.



Jag blev lite smått förvånad när jag upptäckte att det inte är samma märke på shots-glassen som förut! Där ser man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0