I-landsproblem

Haha, jag hatar det där uttrycket egentligen, men bara för att reta mig själv så får det vara rubriken.

Okej. Så här är det: Jag måste bara berätta hur otroligt svårt jag har för att bedöma bilder på mig själv. Om jag någon gång bestämmer mig för att lägga upp en bild på mig själv kan det ta flera dagar innan jag bestämt mig för vilken jag ska ta. Det är helt sjukt, men så är det. Jag kan titta på en bild och ba: ja den där var väl bra & sen i nästa sekund: näää, kanske inte. Och så håller jag på så i evigheternas evighet med typ 10 olika bilder! Totaldrygt!

Däääärför gjorde jag ett collage nu å tog bara några bilder! Eller okej, kanske inte bara bara, men nästan så!

Haha, godnatt på er!
(Detta är ett tecken på att jag är trött, jag babblar på som bara den med en massa skitsnack och kan knappt sluta merä! Jäkla jobbigt dedär!)

Jaja godnaaatt! Igen....... Hehe.

Fyfan så ovärt inlägg egentligen, men jag har tråkiiiigt och är för trött för att släppa ner axeln så att jag kan ligga ner.
Haha fyfan va ja är dålig på att komma i säng i skaplig tid..

Jajaa.. Gonaaaatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0