Rise Against

Kom på att jag inte berättat om hur konserten var. Den var super! Hm, ja.. jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer. Lyssna på dem?! Haha, nej men vad vill ni veta? 

Det var svettigt och törstigt, men hur bra som helst. Förbanden var dock lååånga och inte lika bra som R.A. så det blev lite väntande och man blev trött i benen, etc. Men när R.A. kom så glömde jag bort allt det där (möjligen inte att jag var törstig och torr i halsen) och rockade loss! 

Kom hem fem över två och vi somnade inte förrän halv tre-tjugo i tre, så det blev bara 3,5h sömn. Det är inte något att rekommendera kan jag meddela. Igår sov jag i alla fall ut, 10h sömn, woho! Det har inte hänt på läääänge kan jag säga!




Det var lite kul, jag sökte på ett av förbanden, architects heter dem, och det betyder ju typ arkitektur eller något liknande också, så efter några bandbilder kom det upp en massa hus och de var hur coola som helst! Tänkte ifall ni är intresserade av så'nt, haha..


Trackback
RSS 2.0