Solig update!

Har gått lite trögt på sistone med att blogga, men anledningen är helt enkelt att jag inte hinner göra det varje dag. Så det kanske blir lite hackigt, men jag hoppas ni förstår och accepterar det, höhö. 

Idag kom jag till exempel hem klockan sex. Har haft idrott i princip hela dagen (08.55 - 16.00) förutom att vi hade en timme historia emellan allting.


På förmiddagen hade vi "matteidrott", acrosport, som är en slags akrobatik med (oftast) symmetriska "ställningar". It was very fun! 



På historian kollade vi på film, Man to Man hette den och den var väldigt bra och tänkvärd då den handlade om rasbiologins historia. Definitivt värd att se! 




På idrotten som vi hade efter historian spelade vi innebandy med några andra ettor i Allianshallen, vilket faktiskt var ganska kul när vi väl hade kört igång!





Nu sitter jag och lyssnar på musik från min braiga spotifylista... (<--- klicka på länken om du vill lyssna)






...och ska snart kolla på det nya vampire diaries-avsnittet!




& shiiiit vad härligt med sol och varmt väder idag! Det kändes verkligen som vår då man kunde sitta ute utan jacka! Wihooooo! 






Hare gött! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0