Ledsen Elin kom inte in på grönan

Åkte ner till sthlm igår för att se på LMFAO med Linnea & Amanda, var astaggade men när vi väl kom dit så hade de stängt entrén på grund av den 500 m långa kön och för att det redan var smockfullt därinne (hörde senare att det var ca 15000 pers). Så ja, vi blev lite smått häpna av situationen och visste inte riktigt vad vi skulle ta oss till. Men till slut drog vi i alla fall in mot stan & flummade runt i affärer. Linnea lekte Ozzy Osbourne och jag hittade en underbar sjal som jag köpte.

Sen drog vi tillbaka till grönan för att se om det hördes något utifrån, men man hörde typ bara basen så då sket vi i den där jääkla konserten och gick runt och dansade till musik på Linnéas mobil istället, haha, så jäkla fult det måste ha sett ut. Men det skiter man väl i? Haha, ingen känner ju igen en ändå såå...

Haha guud, det var så kul.... När vi var påväg tillbaks in mot city igen så började vi prata engelska med varandra och kom överens om att vi skulle göra det hela tiden, så sen när vi gick in på en 7eleven-butik för att köpa läsk och Ben & Jerry's så trodde ju hon som stod i kassan att vi var från england på riktigt & det var så jäkla kul, haha.... Tur att vi hade Amanda som kan prata bra engelska, så att hon kunde betala och så, hahaha!!

Ah men sen när vi satt på centralstationen så kom nåt fyllo å börja prata med Linnéa och hon avslöjade typ på en gång att vi inte var från england för hon ba: "we're going to Määärsta" med ett riktigt svenskt uttal, så han ba: "you aren't english, huh?" och Linnéa ba: "nooooo ^^" hahaha åååh...

Så ah, vi roade oss där därnere i alla fall vi, utan LMFAOs hjälp!! Fint sällskap, fina stunder. Awesome!






Sådär fullt vare typ... (bilden är från grönans facebook-sida) & tyvärr har jag inga bilder från våra små roliga stunder inne i stan, de har Linnea & Amanda... Förutom en som jag har på mobilen, men jag orkar inte ladda in den just nu. Den är ändå för cool för att synas här. Jag & Ozzy vettni!! Aja, den kanske kommer upp sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0