In i ljuset

Dagen blev bra ändå! 
Fick en massa energikickar av att: först stressa till bussen hem till pappa & sen av en helt onödig panikattack. 

När jag kom hem till pappa sen i alla fall hade jag fått en massa fotosug ända ut i fingertopparna, så då sprang jag in och hämtade kameran, sa hej till pappa, sprang ner för trappan och sa hejdå igen. Typ så

Så nu har jag fotat ytterliggare 400 bilder med min älskvärda lilla kamera! <3
Rivsår har jag, en liten bula i pannan och barr, märkte jag nu, i tröjan... efter denna lilla fotokväll. 

Nu sitter jag och tittar igenom bilderna på datorn med tankar om att jag måste läsa i min bok som jag har från skolan och som ska vara utläst till på onsdag!! Uääh.

Bilder kommer senare, hinner verkligen inte redigera idag, även fast jag inget hellre vill göra just nu! 
PUSSS!



Kent - Tänd på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0