Härlig dag

Sitter här i soffan i vardagsrummet och pustar ut. Äntligen har jag valt ut fyra svartvita, kvadratiska bilder och skickat in dem till min fotolärare. Jag har nämligen ställt upp på att vara med och tävla i en fototävling för Clarion Hotel och det var sista inlämningsdag idag, spännande!

Dessutom så ska jag och några till skrivarnördar (haha) från min klass få vara med och göra en UNT-tidning som ska publiceras någon gång i december. Ska bli så awesome! En av journalisterna från UNT kom och pratade med oss idag om hur allting skulle gå till, och sen på tisdag blir det ett ytterliggare möte. Sen ska jag skrivaskrivaskriva!! Det ska bli såå kuuuul! Förstår inte att vi faktiskt får den här chansen. Det kommer ju vara skitbra att kunna visa upp det i sitt CV eller dylikt när man blir äldre, mohaha.. 

Så det har varit en superkul dag med andra ord. Skriva och fota, det kan ju inte bli bättre! 

Sen blev jag klar med mitt repotage på medieproduktionen idag också och igår gjorde jag klart min bild på digitalt skapande-lektionen. Jag kan visa den här förresten, för jag knäppte kort på den och lade in den på instagram igår, nöjd som jag var. That's kinda awesome by the way... att man nu kan ta bilder från insta-kontot och lägga in här!


Nej nu ska jag gå och krypa ner i sängen och läsa några sidor i min spännande engelskabok, "After you'd gone" av Maggie O'Farrell. Den är skitbra, förutom att den är lite virrig, men vafan, vad gör man inte för att läsa!? Haha... äkta boknörd! 

Sov gott hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0