Beyond borders

En väldigt gripande film om en kvinna som en dag inser hur mycket hemska saker som det faktiskt finns här i världen (för att inte avslöja allt för mycket). Jag såg den igår och det var den bästa filmen jag sett på ett bra tag nu...  Den skildrar vår värld på ett sådant bra sätt. Den visar hur bra det faktiskt är i demokratiska i-länder i jämförelse med andra länder där de inte har dessa förutsättningar & om att just DU kan göra skillnad, om du bara har viljan. & jag lovar, det vill du efter denna film. Jag tycker att det var häftigt att den fick en sådan stor effekt, trots att det inte var en dokumentär. Bara en realistisk & dessutom amerikansk drama-film. Se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0