Halloween

Det var en underbar kväll/natt igår måste jag säga. Jag & några tjejer i klassen drog till Frida och hennes pojkvän för att festa loss i höstmörkret. Vi kom väl dit runt halv nio-nio. Det var självklart halloweentema så alla hade klätt ut sig. Det var jätteroligt/spännande att se vad alla var för någonting och att träffa en massa nya peeps. Ett riktigt härligt gäng var det allt! Dansade och pratade inpå småtimmarna och drog väl hem vid kvart i två någon gång med Raphaela, då hon skulle hänga med mig hem. Så idag var man bra trött, men det vare värt!

Knäppte knappt några bilder förutom dessa egopics på mig & Raphii. Haha.. så det får duga!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0