18 - fri & myndig

Hejsan allihopa! 

Ja, som ni säkert förstår (med tanke på rubriken) så fyller jag 18 år idag, såå kul!! Det känns lite konstigt, men jag tror nog att jag vänjer mig! ;) 

Blev inte så mycket till fira just idag, det är ju tisdag trots allt. Men mamma & CO. kom ändå hit och firade lite smått med oss andra. Jag gjorde en chokladmoussetårta när jag kom hem från skolan idag som jag bjöd på och ja, sen sjöng de så vackert för mig! & trots att vi inte skulle fira mig idag så fick jag ändå lite presenter; en flaska champagne, massa fina blommor, ben & jerry's, te, pengar, gamla fotografier och lite till. Mycket trevligt må jag säga. För att inte tala om alla gulliga sms och telefonsamtal jag fått idag! Det är dagar som denna som man förstår hur mycket alla góa människor betyder för en! Tack hörrni, ni är bäst!! 

 
Puss & kram från lilla mig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0