Fotobok & 10x15-bilder

Nu har äntligen min fotobok & mina små bilder kommit hem till mig! Riktigt roligt att kolla igenom och minnas tillbaka till olika dagar från mitt 2012. Jag valde att endast ta bilder från förra året så att jag kan göra likadant nästa år, fast då med mina 2013-bilder. Hihi!

Bildkvalitén är inte jättebra på bilderna som jag tog på fotoboken nu, men det har inget med boken att göra utan det dåliga ljuset + mitt höga ISO-tal. Bildkvalitén på mina produkter var hur bra som helst, med några få undantag på de små bilderna. 




Jag ska också säga att de flesta meningar i fotoboken är urplockade från olika Anna Ternheim-låtar då jag ofta kan känna samhörighet med dem. Speciellt bra passar de till mina foton. 


Allt är beställt från denna sida

Om du också skulle vilja bli medlem på photobox så kan jag skicka ett mailerbjudande till din e-postadress där du kommer få ett x antal (jag fick 50st.) gratis fotoframkallningar om du skapar kontot via mig. Passa på vettja! Kommentera här nedan bara så fixar vi det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0