Nyårsafton

Taggad tjej dagen innan! ;)

& samma sak på själva nyårsafton... men då även med ALLAN! :D



Här var det mat-time I suppose!

Allt var på topp med andra ord! 

& självklart väntade vi ivrigt på tolvslaget...



... som sedan också kom till slut, samma tid som alla andra år! ;) 

& mina nyårslöften blev följande:
- Att jag ska vara mer kreativ, rita, fota... göra sådant som jag tycker om helt enkelt. Att verkligen ge tid till det.
- Att jag vill utvecklas som fotograf.
- Att jag ska ta vara på alla små härliga stunder och bara njuta!
- Att försöka att inte vara så lättirriterad.
- Att jag ska börja träna när jag inte har skolidrott längre.


Voila! C'est tout! Haha.. Det var det det, säg!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0