Midsommar i Skåne

Hej på er!

Firade alltså midsommar i Skåne det här året & allt var jättemysigt och bra. Blev nästan lite kär i det vackra landskapet där nere! Allt var så mysigt och lantligt och bara åååh... Hade jag inte haft all släkt & familj här uppe skulle jag lätt flytta ner dit nu på momangen! Jag har ju varit där nere när jag var mindre också, men då tänkte man - i alla fall inte jag - på sådana saker. Att vara på landet i Skåne är dessutom inte alls som att vara på landet här i Svealand. Allt är så platt där nere & framför allt utan en massa skog, så man ser ganska långt bort, vilket jag älskar! Det blir ett helt annat djup i landskapen när man tittar ut över vidderna... Helt underbart helt enkelt! & ja, ni ska få se helt själva nu faktiskt. 
 
Jag hoppas att ni hade en lika underbar midsommar som jag hade!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0