Livet rullar!

Hujedamej! Nu är gymnasiearbetet äntligen avklarat (sånär som på rapporten) & gud vad skönt det känns! Så himla glad och stolt över mitt arbete och det var verkligen roligt att genomföra det. MEN, det är ändå skönt att ha det avklarat så att jag kan fokusera på de andra ämnena nu, då jag kommit efter lite på grund av fokuset på boken. Blev heller inte mycket sömn inatt på grund av det, ca 3h? Så har varit rätt seg idag. Skönt att vi bara skulle visa upp gymnasiearbetet!

Nu när jag kom hem satte jag mig och tittade på Pretty Little Liars, som jag tycker att jag förtjänar innan jag tar tag i resten av skoluppgifterna. Jag gjorde även klart mitt pannband som jag stickat. Är faktiskt riktigt nöjd! Har tidigare inte varit ett så stort fan av pannband, men detta blev faktiskt bra. Väldigt enkelt, men jag diggar det! 

 


Firar även tre veckor som vegetarian idag! Yay me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0