Nya idéer & illustrationer

Efter ett bra tag utan skrivande här så är jag snart tillbaka med nya inlägg och bilder. Har varit väldigt oinspirerad till att vara kreativ nu under vinterhalvåret, men jag börjar nu komma tilbaka tack vare det fina vädret och fick igår en mängd inspiration och idéer till fotoprojekt där jag skulle kunna utvecklas som fotograf och så. Så kul!!! Kan berätta mer om det senare...

Min hårddisk har även varit pajjjj ett tag nu, vilket har försämrat mitt humör. Men lyckades via en dockningsstation som jag köpte igår på Webhallen föra över alla bilder till datorn, puh! Så värt och verkligen ett tips till er vars hårddisk gått sönder. Jag hade egentligen tänkt skicka in den till något företag som räddar bilder, men fick reda på via en vän att jag kunde prova med detta & gud vad glad jag är för det! Lyckades komma undan med 199kr istället för 6000-7000kr eller dylikt! 


Sitter just nu i skolan och väntar på att få skriva ut min barnbok som jag under de senaste veckorna har jobbat med här på grafiska illustrationen. Ska bli spännande att se slutresultatet! 

Nu när jag har min hårddisk igen MÅSTE jag bara fixa en ny header också.. oj oj oj! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0