Tillägnat Till Min Bästa Vän

Min väns skratt är underbart
Hon är alltid så underbar
Hon är den som får mig att skratta
Hon är den som låter mig vara den jag är

Vi kan vara hur knäppa som helst tillsammans
Vi gör det vi inte skulle våga göra själva
Vi kan nog vara de sämsta på halo men håller ändå humöret uppe
Vi kan bråka om en liten småsak som till exempel vem som är mest bdb-nörd eller något liknande
Sådana småsaker som man bara skrattar åt dagen efter och sedan glömmer bort

Något vi inte glömmer bort är varandra
Jag älskar dig och det kommer jag alltid göra så länge du älskar mig

Förlåt för allt dumt jag kan slänga ur mig, sådant jag brukar ångra rumpan av mig efteråt
Förlåt om jag underskattar dig ibland, jag gör det inte egentligen, jag vill inte göra det och jag menar det oftast inte heller
Du är så himla fin och bra och smart och ja, du berör mig ända in till hjärtat
Jag vill inte att du ska vara annorlunda
Du är så himla bra som du är

Du ska veta att, nu när jag skriver det här känns det, i hjärtat... I magen, i hela min kropp
Det är kärlek, kärlek till min bästa vän i hela världshistorien vi pratar om här
Det är något så stort, något så enormt, någon abstrakt, något man inte kan ta på, man kan bara känna det
Man kan bara känna det om man är Elin och har en vän som Linnea
Om alla hade en Linnea skulle världen vara mycket bättre
...OCH GLADARE!

Jag älskar dig bästa vän, det gör jag verkligen, jag ÄLSKAR dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0